2020年7月31日星期五

دفترچه راهنما دستگاهcnc ماشین آلات پردازش نوار اتوبوس

عایق اتوبوس

دستگاه لمینیت باسبار

در تجهیزات تعویض و کنترل ، به منظور دستیابی به عایق کاری کامل و شرایط کار کامل تجهیزات ، کاهش حوادث اتصال کوتاه خارجی و جلوگیری از شوک الکتریکی و جلوگیری از خزش ناشی از تراکم و آلودگی. از مواد عایق معمولاً در خارج از باریبار برای پوشاندن قسمت در معرض باریك استفاده می شود. محدود روشهای اصلی عبارتند از لوله قابل انعطاف حرارتی (یا لوله قابل جمع شدن هوا) و هواساز شدن اتوبان. باندبار با ولتاژ کم عمدتا از لوله عایق PVC تشکیل شده است.

ماده عایق باریک یک عایق عایق است که پس از آسیب دیدن قابل بازیابی نیست. حتی یک اتفاق بیش از حد ولتاژ ولتاژ ممکن است باعث آسیب دائمی شود. در استفاده طولانی مدت از مواد عایق اتوبوس با شرایط مختلفی از جمله حوادث تخلیه مواجه می شوید و خود مواد عایق به دلیل عوامل مختلفی از قبیل استرس حرارتی ، دما ، شوک مکانیکی و سایر فشارهای انباشته شده در طی مدت طولانی باعث تسریع آن می شوند. دوره زمانی. روند پیر شدن. از نظر عایق ها ، به دلیل تنوع متنوعی ، گرچه برای اندازه گیری خصوصیات مواد عایق بسیاری از شاخص ها وجود دارد ، اما یکنواخت نیستند. این مسئله مشکلات خاصی را در انتخاب و استفاده از مواد عایق به وجود می آورد ، به همین دلیل در حال حاضر سایر خصوصیات مواد عایق مانند استرس گرمایی ، خواص مکانیکی ، تخلیه جزئی و غیره از منظر بین المللی در نظر گرفته نشده است.

در طراحی ساختاری ، استفاده از عایق باریک برای اطمینان از فرکانس توان کارخانه در تست ولتاژ امکان پذیر نیست. از آنجا که هیچ ماده عایق قابل اطمینان که آزمایش ضد پیری را پشت سر گذاشته باشد ، وجود ندارد ، حالت عملیاتی حالت پایداری نیست که تصور شود. پیری و خرابی مواد عایق باعث می شود تجهیزات در حالت خطرناک عایق ضعیف قرار بگیرند. طبق قانون مونتسینجر T = Ae-mt ، جایی که:

T --- عمر مواد عایق (هفته ها)

A ، m --- ضریب تعیین شده توسط مواد عایق ، برای مواد عایق کلاس A ، A = 372 × 104 ، m = 0 دستگاه پانچ پانچ cnc(2).368؛

———— دمای کار (C °)

عمر نظری مواد عایق با افزایش دما هر بار t = 10 درجه سانتیگراد تغییر می کند ، عمر آن به نیمی از اصلی کاهش می یابد.

پشتیبانی و رفع اتوبوس

(1) پشتیبانی از نوار اتوبوس باید کاملاً در نظر بگیرد که آیا مقاومت خمشی آن ، الزامات تأثیر نیروی سیستم پیکربندی شده را برآورده می کند یا خیر.

(2) نوار اتوبوس معمولاً با اتصالات فلزی ثابت است و از پیچ ها برای پانچ کردن مستقیم سوراخ ها در نوار اتوبوس استفاده نمی شود.

(3) هنگامی که عایق مورد استفاده برای ثابت کردن باندبار در معرض قدرت الکتریکی بزرگی قرار دارد (مانند زمانی که اوج مقاومت در برابر جریان جریان بیش از 40kA است) ، لازم است تا بررسی شود که آیا مقاومت خمشی عایق مطابق با الزامات سازه ای است یا خیر. طرح.

تأیید اثر نیروی عایق می تواند به شرح زیر باشد:

دستگاه ساخت بوسپار

Fjs≤0.6Fph

Fjs = 1.76KLich2 -2 10-2 / a

در فرمول: Fjs-استرس روی عایق ، کیلوگرم؛

Fph strength مقاومت خم عایق ها ، نمونه های مربوطه قابل بررسی است.

فاصله بین عایق ها (فاصله پشتیبانی بین بوش) (سانتی متر)؛

A — فاصله بین یکدیگر (سانتی متر)؛

مقاومت در برابر اوج با مقاومت در برابر جریان فعلی (KA)

(4) گیره ها و اتصالات ثابت نیز می توانند در برابر نیروهای ناشی از اوج دارای مقاومت در برابر جریان مقاومت کنند.

(5) اتصالات ثابت یا سایر اتصالات پشتی نوار اتوبوس نباید یک مدار مغناطیسی بسته را تشکیل دهد.

دستگاه تولیدکننده ماشین آلات خم باسبار در تاجیکستان

(6) وقتی نوار اتوبوس به صورت افقی باشد ، صفحه فشار بالای صفحه پشتیبان میله اتوبوس باید فاصله ای بین 1-1.5 میلی متر را با نوار اتوبوس حفظ کند ، و هنگامی که نوار اتوبوس در حالت ایستاده است ، صفحه فشار بالا باید شکاف را حفظ کند. از 1.5-2 میلی متر با نوار اتوبوس.

(7) بین میله های اتوبوس چند مستطیل ، باید شکافی نه از ضخامت میله اتوبوس حفظ شود.

(8) تخته سه لا فلزی (به غیر از بستها) در انتهای دیوار بوشر باریک 600A و بالاتر باید از مواد غیر مغناطیسی استفاده کند و بین باندبار و تماس باید یک اتصال فلزی وجود داشته باشد و ضخامت آن تخته سه لا فلزی نباید کمتر از 3 میلی متر باشد وقتی نوار اتوبوس دو یا بیشتر باشد ، خود نوار اتوبوس باید ثابت شود.

(9) تثبیت بین اتصالات بوبری و عایق پست باید صاف و محکم باشد و اتوبوس های پشتیبانی شده از آن نباید در معرض فشارهای اضافی قرار گیرند.

باند باربر انگلیسبرش نوار هیدرولیک

یادداشت هایی در مورد انتخاب اتوبوس

دستگاه برش دستگاه برش خم کن در تاجیکستان

GB311.1-1997 'هماهنگی عایق تجهیزات انتقال و انتقال ولتاژ بالا' تصریح می کند:

هنگامی که درجه حرارت بالاتر از 40 است ، ولتاژ عایق نامی باید با ضریب تصحیح دما Kt = 1 + 0 دستگاه لمینیت باسبار.0033 (T-40) ضرب شود.

کلی: هر افزایش دمای محیط به میزان 3 درجه سانتیگراد ولتاژ آزمایش را 3٪ افزایش می دهد. هنگامی که دمای محیط 1 درجه سانتیگراد افزایش می یابد ، جریان نامی باید 1.8٪ کاهش یابد.

(5) اتوبوس اتصال بین دو بخش اتوبوس بخشی از اتوبوس اصلی است و اتوبوس جدا شده بر روی کارت دستی نیز باید به عنوان بخشی از اتوبوس اصلی در نظر گرفته شود.

دستگاه تاکسی بکسل دستی دستی تاجیکستان

(6) انتخاب مشخصات باسبار پایین باید با تجهیزات اصلی (مؤلفه) که به آن وصل شده مطابقت داشته باشد. اگر TMY60 × 6 باید مطابق با جریان نامی انتخاب شود ، اما عرض صفحه سیم کشی سوئیچ عایق در این تجهیزات کامل 80 و فاصله سوراخ نصب 40 40 40 است. سپس باید TMY80 × 6 انتخاب شود تا اطمینان حاصل شود که می تواند به سوئیچ عایق وصل شود.

(7) فقط درصورتی که ترخیص کالا از گمرک برق نتواند الزامات استانداردهای ملی را برآورده کند ، عرض اتوبوس با این شرط که سطح مقطع بدون تغییر باشد ، کاهش می یابد ، مانند تغییر در ابتدا انتخاب شده TMY80 × 6 به TMY60 × 8.

(8) سعی کنید از ایجاد فاصله هوایی بین دو اتوبوس جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، در کلیدهای اتصالات KYN28-12 / 2500-40 ، برخی از کارخانه های سوئیچ از 2TMY100 × 10 استفاده می کنند ، اما ارتباط بین جعبه تماس داخلی و تماس استاتیک است. دو اتوبوس پایینی بدون شکاف در هم ادغام شده و پس از بیرون کشیدن از جعبه تماس ، با ضخامت باریک جدا می شوند. در حقیقت ، این یک تنگنا است. جریان نامیی از نوار باس پایین در اینجا باید تقریباً به عنوان ظرفیت حمل فعلی TMY100 × 20 محاسبه شود ، که از 10 2 2TMY100 کوچکتر است. در طراحی سازه باید از این فرم دوری کرد.

قیمت دستگاه پردازش اتوبوس در تاجیکستان

(9) هنگامی که جریان نامگذاری شده اتوبوس اصلی بیشتر از 5000A باشد ، استفاده از اتوبوس مستطیل معمولی دیگر نمی تواند الزامات را برآورده کند. در این زمان ، باید استفاده از اشکال خاص مانند بوبری های U شکل O را در نظر بگیریم. اول ، هزینه باریبار را کاهش دهید. دوم ، از تأثیر نیروی قابل اعتماد بوبار اطمینان حاصل کنید. در عین حال ، لازم است در انتخاب اجزای اولیه که مطابق با نوار باریک انتخاب شده مانند غلاف بوبری و بوش دیواری هستند ، در نظر بگیرید و ارتباط آن را با قسمت پایین نوار پایین در نظر بگیرید.

(10) هنگامی که یک نوار اتوبوس با جریان نامی 1500A یا بیشتر از یک جداکننده فلزی از طریق یک غلاف بوشینگ یا بوشبار عبور می کند ، نباید یک مدار مغناطیسی بسته در اطراف آن تشکیل شود. این امر به این دلیل است که جریان الکتریکی می تواند جریان چربی و ریزش هیسترزیس را در ماده رسانا مغناطیسی ایجاد کرده و گرما ایجاد کند. در شرایط عادی ، شکاف جریان گردابی برای قطع مدار مغناطیسی باید روی پارتیشن فلزی که از آن عبور می کند باز شود. هنگامی که جریان نامی بیشتر از 1500A باشد ، باید مواد غیر مغناطیسی مانند صفحات استیل ضد مغناطیسی یا صفحات آلومینیوم سخت در نظر گرفته شوند. به دلیل مقاومت مکانیکی ضعیف صفحه آلومینیوم سخت ، صفحه فولاد ضد زنگ غیر مغناطیسی در اکثر موارد توصیه می شود.

دستگاه پردازش باندبار cncبرش برقی هیدرولیک

قطعات بصری که نیازی به تأیید تأثیرات حرارتی و الکترودینامیکی باسبار ندارند

\u0026 nbsp؛

(1) از فیوز محافظت کرده و به نوار اتوبوس در زیر فیوز متصل شوید (به جز فیوز محدود کننده جریان).

دستگاه پردازش اتوبوس آلمان

(2) Busbar در مدار ترانسفورماتور ولتاژ برش باند هیدرولیک(2).

(3) ظرفیت ترانسفورماتور 1250KVA و پایین تر است ، و ولتاژ آن 12KV و زیر است ، به طوری که به دلیل خرابی به باندبار آسیب نرساند. این ماده عمدتاً برای اتوبوس در مکانهای مصرف برق غیر مهم استفاده می شود.

(4) قطعاتی که در معرض اثرات حرارتی و اثرات الکترودینامیکی مانند سیمهای اتصال و آب بندی سیمهای گیرنده های افزایش دهنده قرار ندارند.

5 انتخاب اتوبوس

5.1 انتخاب اتوبوس اصلی

اصل کلی انتخاب اصلی Busbar برآورده کردن نیازهای فعلی دارای امتیاز اصلی قطع کننده مدار ورودی است. بعد از انتخاب نوار اصلی با توجه به جریان نامی ، اثرات حرارتی و الکترودینامیکی را طبق محاسبه قبلی بررسی کنید.

5.2 انتخاب باریبار بعدی

دستگاه خم کنی تاجیکستان

اصل انتخاب نوار باس بعدی تعیین ظرفیت تحمل فعلی میلگرد با توجه به جریان نامی سوئیچ و تجهیزات کنترلی است و در عین حال بررسی کنید که آیا مطابق با الزامات کوتاه مدت سیستم است. مقاومت در برابر جریان اوج و دارای مقاومت در برابر جریان فعلی جریان برق و تجهیزات کنترلی کمترین میزان جریان اصلی تجهیزات اولیه تجهیزات ، معمولاً جریان نامی ترانسفورماتور جریان است.

5.3 نکته ای که باید به آن توجه کنید

(1) مطابق مقررات GB3906-1991 ، حداقل ظرفیت حمل بار باس در وسایل نقلیه و تجهیزات كنترل باید حاشیه 10٪ نسبت به جریان نامی داشته باشد.

(2) در شرایط عادی ، با توجه به اتلاف گرما و افزایش ظرفیت بار برای آینده ، نوار اصلی اتوبوس در نقشه طراحی به طور کلی بزرگتر است. در این زمان ، باید مطابق با نقاشی دقیق ساخته شود ، و مشخصات میله اتوبوس در صورت تمایل قابل کاهش نیست.

(3) تا آنجا که ممکن است یک مدل با عرض اتوبوس بزرگتر برای همان منطقه مقطع انتخاب کنید. اگر می توانید TMY80 × 6 را انتخاب کنید اما نه TMY60 × 8 ، این به طور عمده برای اتلاف گرما مفید است.

(4) هنگامی که دمای محیط کار کلید و تجهیزات کنترل کمی بیشتر از دمای مشخص شده باشد ، لازم است که به طور کامل در نظر بگیرید که آیا ظرفیت حمل فعلی اتوبوس کافی است یا خیر.

دستگاه تاشبستان پانچینگ باسبار

GB311.1-1997 'هماهنگی عایق تجهیزات انتقال و انتقال ولتاژ بالا' تصریح می کند:

هنگامی که درجه حرارت بالاتر از 40 است ، ولتاژ عایق نامی باید با ضریب تصحیح دما Kt = 1 + 0.0033 (T-40) ضرب شود.

کلی: هر افزایش دمای محیط به میزان 3 درجه سانتیگراد ولتاژ آزمایش را 3٪ افزایش می دهد. هنگامی که دمای محیط 1 درجه سانتیگراد افزایش می یابد ، جریان نامی باید 1.8٪ کاهش یابد.

2020年7月15日星期三

30A - دستگاه پانچ دار باسبار قابل حمل

30A - دستگاه پانچ دار باسبار قابل حمل

محصول

دستگاه خم کن مس Busbar

سریال

30A

عملکرد اصلی:

نوار مس نوار آلومینیومی خم ، خم U ، ایستاده

ویژگی اصلی:

کتابچه راهنمای کار با دستگاه Bus Bar Punching 30A بر اساس محصولات پیشرفته خارجی ساخته شده است و برای بهبود کارایی کار و اطمینان از ایمنی عملکرد مورد نیاز ، با واقعیت همراه است. مناسب برای ساخت در محل کارگاههای بزرگ و کار انتقال نیرو و توزیع و کابینت توزیع و سوئیچ کابینت و سایر کارخانه های لوازم برقی. انعطاف پذیری بالا اندازه کوچک و عملکرد قوی ظرفیت تولید و راندمان کار بسیار زیاد است. کم صدا و بی ضرر محصولات فرآوری شده زیبا هستند و باعث آلودگی محیط کار نمی شوند. توابع ابزار نوار اتوبوس قابل حمل چند منظوره: برش پانچ خم 、 < / span> در همان صفحه ترکیب شده است. \u0026 nbsp؛

دستگاه بوبار چند ایستگاه

فناوری پارامتر:

اندازه میز کار: 700mm (L) 700mm W (W) x 1100mm (H)
ولتاژ ورودی: 50 هرتز ، 220 ولت یا سفارشی
محدوده برش (میلی متر): باریک مس 150 x 10
خم شدن افقی: باند مس و آلومینیوم تا 150 x 10
زاویه خم افقی: 0 ° -135 °
سوراخ تا فاصله لبه: 95mm / 11Om
قالب پانچ پشتیبانی استاندارد: φ6.5mm ، φ8.5mm ، φ10.5 mm ، φ13.5 mm ، φ17.5mm ، φ20.5mm
وزن کل دستگاه: 165kg

3 در 1 دستگاه بصری

\u0026 nbsp؛

\u0026 nbsp؛

303E-3 - دستگاه برش پانچ برش مس

303E-3 - دستگاه برش پانچ برش مس

محصول

دستگاه خم کن پانچ برقی

سریال

303E-3

عملکرد اصلی:

برش نوار مس پانچ (دور پوشانده سوراخ های مربع ) ، چمبر ، خم افقی ، خم عمودی ، خم شدن ، برجستگی ، مطبوعات ، موضوع کابل را فشار دهید پیچ و تاب و غیره.

ویژگی اصلی:

دستگاه خراش بار

دستگاه برش خم کن نوار مس 303E-3 واحد برش واحد برش دو ستون را تصویب می کند (شماره ثبت اختراع: ZL201120262802.1) ، برش دهان صاف و بدون زباله.
واحد پانچ سازه پانچ مواد چدن چدنی ندولار را تصویب می کند که کاملاً کاملاً است و باعث بهبود درجه تمرکز قالب ها می شود.
پانچ دستگاه با دستگاه موقعیت مکانی دو جهته مکانیکی. هنگام مشت زدن ، نیازی به علامت گذاری نیست.
درجه زاویه کنترل شده توسط PLC و سنسور جابجایی ، هنگامی که آنها با هم کار می کنند می توانند کنترل CNC و با عملکرد ذخیره سازی و جبران خطا را تحقق بخشند.
واحد خمش ساختار خم بسته را تصویب می کند ، همچنین عمر سرویس را طولانی می کند.
هنگامی که دستگاه بیکار باشد ، موجب صرفه جویی در هزینه خواهد شد.
واحد خمش جدول کاری مضاعف را اتخاذ می کند ، به معنای واقعی سه موقعیت در همان زمان کار می کند در حالی که بدون تأثیر یکدیگر کار می کنند.

فناوری پارامتر:

فشار اسمی: 300KN
حداکثر اندازه پردازش: 12 160 160 میلی متر
دامنه قطر پانچ: Φ4.3 - 25 میلی متر
عرض خم Max.vertical: 120mm
اندازه دستگاه: 1750 x 1350 x 1500 mm
وزن دستگاه: 1370 کیلوگرم
زاویه خم CNC: خیر

دستگاه تولید اتوبار

303C-3 - دستگاه خم Busbar

303C-3 - دستگاه خم Busbar

محصول

دستگاه برش پانچ برش مس

سریال

303C-3

عملکرد اصلی:

پانچ (دور پوشانده سوراخ های مربع) ، چاف ، خم افقی ، خم عمودی ، خم شدن ، برجستگی ، مطبوعات ، موضوع کابل را فشار دهید

ویژگی اصلی:

واحد برش ساختار برشی دو ستون را پذیرفته است (شماره ثبت اختراع: ZL201120262802.1) ، دهان را صاف و بدون ضایعات برش دهید.
ساختار نوع بازوی منفرد (شماره ثبت اختراع: ZL201120262917.1 ، درجه تمرکز قالب ها را بهبود می بخشد.
واحد خمش ساختار خم بسته را تصویب می کند ، همچنین عمر سرویس را طولانی می کند.
نوع برشی نوار اتوبوس C-3 cnc اتخاذ PLC کنترل شده توسط رله سنتی.more پایدار و قابل اعتماد.
نوع C-3 را هنگام استفاده از دستگاه ، وارد کنید. هزینه را کاهش دهید.
C-3 سه موقعیت را که همزمان کار می کنند بدون اینکه به یکدیگر ضربه بزنید تایپ کنید ، C-1 نوع سه واحدی یک به یک کار می کند.

دستگاه اتوبار تاجیکستان

فناوری پارامتر:

فشار اسمی: 300KN
حداکثر اندازه پردازش: 12 160 160 میلی متر
دامنه قطر پانچ: Φ4.3 - 25 میلی متر
عرض خم Max.vertical: 120mm
اندازه دستگاه: 1500 x 1150 x 1170mm
وزن دستگاه: 1270 کیلوگرم
زاویه خم CNC: خیر

فروشگاه ماشین باری

SXC30-750 - دستگاه پانچ فولادی صفحه

SXC30-750 - دستگاه پانچ فولادی صفحه

محصول

دستگاه پانچ فولادی

سریال

SXC30-750

عملکرد اصلی:

این دستگاه به طور عمده پانچ (فولاد نازک و غیره) را فشار می دهد

ویژگی اصلی:

1. دستگاه پانچ پانل های فولادی SXC30-750 یک تخت جوش داده شده با ورق استیل است ، پس از جوشکاری ، استنشاق استرس پس از جوشکاری ، برای اطمینان از قفسه که بعد از طولانی مدت مورد استفاده از فرم خارج نمی شود.
2. این دستگاه پانچ اتوماتیک می تواند تغییر قالب را در 15s. بسیار سریع و با دقت بالا به پایان برساند.
3. کنترل PLC ، با سیستم محور دیجیتال. آسان برای انجام موقعیت مصنوعی.
4. پمپ دنده بالا جریان ، پردازش دستگاه های پانچ cnc با سرعت بالا ، سرعت مرحله می تواند 20 بار در دقیقه برسد.

وام دهنده مس اتوبار

فناوری پارامتر:

فشار اسمی: 300 KN
حداکثر قطر پردازش: 60 میلی متر
حداکثر ضخامت پردازش: 6 میلی متر
عمق گلو: 750 میلی متر
توان اصلی موتور: 5.5 KW

وام دهنده هیدرولیک بوسبار