2020年7月15日星期三

قطعات بصری که نیازی به تأیید تأثیرات حرارتی و الکترودینامیکی باسبار ندارند


قطعات بصری که نیازی به تأیید تأثیرات حرارتی و الکترودینامیکی باسبار ندارند

\u0026 nbsp؛

(1) از فیوز محافظت کرده و به نوار اتوبوس در زیر فیوز متصل شوید (به جز فیوز محدود کننده جریان).

دستگاه پردازش اتوبوس آلمان

(2) Busbar در مدار ترانسفورماتور ولتاژ.

(3) ظرفیت ترانسفورماتور 1250KVA و پایین تر است ، و ولتاژ آن 12KV و زیر است ، به طوری که به دلیل خرابی به باندبار آسیب نرساند. این ماده عمدتاً برای اتوبوس در مکانهای مصرف برق غیر مهم استفاده می شود.

(4) قطعاتی که در معرض اثرات حرارتی و اثرات الکترودینامیکی مانند سیمهای اتصال و آب بندی سیمهای گیرنده های افزایش دهنده قرار ندارند.

5 انتخاب اتوبوس

5.1 انتخاب اتوبوس اصلی

اصل کلی انتخاب اصلی Busbar برآورده کردن نیازهای فعلی دارای امتیاز اصلی قطع کننده مدار ورودی است. بعد از انتخاب نوار اصلی با توجه به جریان نامی ، اثرات حرارتی و الکترودینامیکی را طبق محاسبه قبلی بررسی کنید.

5.2 انتخاب باریبار بعدی

دستگاه خم کنی تاجیکستان

اصل انتخاب نوار باس بعدی تعیین ظرفیت تحمل فعلی میلگرد با توجه به جریان نامی سوئیچ و تجهیزات کنترلی است و در عین حال بررسی کنید که آیا مطابق با الزامات کوتاه مدت سیستم است. مقاومت در برابر جریان اوج و دارای مقاومت در برابر جریان فعلی جریان برق و تجهیزات کنترلی کمترین میزان جریان اصلی تجهیزات اولیه تجهیزات ، معمولاً جریان نامی ترانسفورماتور جریان است.

5.3 نکته ای که باید به آن توجه کنید

(1) مطابق مقررات GB3906-1991 ، حداقل ظرفیت حمل بار باس در وسایل نقلیه و تجهیزات كنترل باید حاشیه 10٪ نسبت به جریان نامی داشته باشد.

(2) در شرایط عادی ، با توجه به اتلاف گرما و افزایش ظرفیت بار برای آینده ، نوار اصلی اتوبوس در نقشه طراحی به طور کلی بزرگتر است. در این زمان ، باید مطابق با نقاشی دقیق ساخته شود ، و مشخصات میله اتوبوس در صورت تمایل قابل کاهش نیست.

(3) تا آنجا که ممکن است یک مدل با عرض اتوبوس بزرگتر برای همان منطقه مقطع انتخاب کنید. اگر می توانید TMY80 × 6 را انتخاب کنید اما نه TMY60 × 8 ، این به طور عمده برای اتلاف گرما مفید است.

(4) هنگامی که دمای محیط کار کلید و تجهیزات کنترل کمی بیشتر از دمای مشخص شده باشد ، لازم است که به طور کامل در نظر بگیرید که آیا ظرفیت حمل فعلی اتوبوس کافی است یا خیر.

دستگاه تاشبستان پانچینگ باسبار

GB311.1-1997 'هماهنگی عایق تجهیزات انتقال و انتقال ولتاژ بالا' تصریح می کند:

هنگامی که درجه حرارت بالاتر از 40 است ، ولتاژ عایق نامی باید با ضریب تصحیح دما Kt = 1 + 0.0033 (T-40) ضرب شود.

کلی: هر افزایش دمای محیط به میزان 3 درجه سانتیگراد ولتاژ آزمایش را 3٪ افزایش می دهد. هنگامی که دمای محیط 1 درجه سانتیگراد افزایش می یابد ، جریان نامی باید 1.8٪ کاهش یابد.

没有评论:

发表评论