2020年7月15日星期三

نصب قطعات الکتریکی در سوئیچ ولتاژ کم

نصب قطعات الکتریکی در سوئیچ ولتاژ کم

دستگاه خم و پانچ

وسایل برقی و واحدهای کاربردی نصب شده در همان براکت باید در هنگام نصب ، سیم کشی ، نگهداری و تعویض به راحتی قابل دسترسی باشند.

باید فاصله نصب خاصی و فاصله قوس ایمن بین اجزای الکتریکی مجاور وجود داشته باشد.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 6.2.2 اجزای الکتریکی و وسایل برقی سنگین با لرزش بزرگ (مانند کنتاکتورها با ظرفیت بزرگ و استارت) باید در قسمت زیرین محفظه یا قاب صفحه نصب شود تا مرکز ثقل کل مسکن پایین و نسبتاً پایدار است.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 6.2.3 ابزار دقیق ، رله های زمان ، رله های محافظ و غیره باید دارای اجزای الکتریکی با ارتعاشات قوی در فاصله باشند (در صورت لزوم ، اجزای لاستیکی باید به اجزای الکتریکی اضافه شوند که لرزش های قوی ایجاد می کنند تا به درستی کاهش یابد. اثرات لرزش آنها)

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 6.2.4 اجزای تولید گرما باید در فاصله مشخصی از اجزای عمومی نگهداری شوند. اگر وزن آنها سبک باشد ، می توان آنها را به سمت بالا نصب کرد.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 6.2.5 محل نصب قطعات الکتریکی

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ اگر ماده مشخصی در ترسیم وجود دارد ، باید مطابق با الزامات نقاشی باشد. اگر الزامات خاصی وجود نداشته باشد یا شرایط لازم مشخص نباشد ، باید الزامات جدول 5 (براساس صفحه پایه) رعایت شود. \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛

جدول5 \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ واحد متر است

دستگاه برش بوبار
جدول /

\u0026 nbsp؛

مراحل نصب و راه اندازی سوئیچ ولتاژ کم

مراحل نصب و راه اندازی سوئیچ ولتاژ کم

6 مونتاژ و راه اندازی

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 6.1 مونتاژ مسکن و درب

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 6.1.1 اجزای سوئیچ ولتاژ کم مطابق نقشه محصول باید مونتاژ شود.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 6.1.2 ابعاد مسکن مونتاژ شده مطابق با جدول 2 است.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ Table2 \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ ؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ واحد میلی متر است

دستگاه چند فرآیند باسبار

نوع مؤلفه

نام جزء برقی

ارتفاع نصب

اجزای برقی و بلوک های ترمینال نصب شده بر روی همان براکت

بلوک ترمینال یا پایین ترین قطعه الکتریکی

0.25

شاخص

آمپر ، ولت متر ، و غیره.

1 ~ 2

قطع کننده مدار با دسته عامل ، دسته کلید ،

دستگیره ها ، دکمه ها و غیره.

مرکز دکمه ها و غیره < / دهانه>

دسته اضطراری

0.8 ~ 1.6

جدول /

6.1.3 انحراف مورب هر طرف از آن چه در جدول 3 مشخص شده است ، بزرگتر نخواهد بود.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ Table3 \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ واحد mm و nbsp؛

دامنه اندازه پوسته

انحراف

ارتفاع پوسته

عرض پوسته

عمق پوسته

400 ~ 1000

-

0

- 1.4

1.5 sp

> 1000 ~ 2000

± 2.2

0

- 2.3

> 2000 3000

2.7 ±

-

-

جدول /

6.1.5 انحراف مجاز شکاف بین درب و درب ، در و حفره باید مطابق با جدول 4 باشد

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛

جدول 4 \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛

دامنه اندازه مورب

مقدار مطلق انحراف خط گره

side

پشت

Underside

500 ~ 1500

2

3

3

> 1500 ~ 2000

3

4

4

> 2000 3000

4

5

-

دستگاه پردازش خودکار بصری
جدول /

6.1.6 باز شدن درب باید انعطاف پذیر باشد ، زاویه باز نباید از 900 کمتر باشد و لایه رنگ و سیم نباید در طی فرآیند باز و بسته شدن آسیب ببیند.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 6.1.7 رنگ رنگ درب ، پانل و پوسته محصول باید یکسان باشد. رنگ همان دسته از محصولات باید یکسان باشد. رنگ محصول باید شرایط سفارش را برآورده کند. اگر شرایط را برآورده نکند ، باید انتخاب شود.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 6.1.8 صفحه نام ، داده های فنی و علامت محصول باید بصورت محکم ، صاف و صاف نصب شود. پیچ های نصب باید یکی یکی محکم شوند.

الزامات عمومی برای نصب و راه اندازی سوئیچ ولتاژ کم

الزامات عمومی برای نصب و راه اندازی سوئیچ ولتاژ کم

\u0026 nbsp؛ 4. الزامات عمومی

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 4.1 مونتاژ سوئیچ ولتاژ کم باید الزامات نمودار اصلی سیم کشی را برآورده کند.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 4.2. ترخیص کالا از گمرک الکتریکی و فاصله خزش بین هادی فازهای مختلف در سوئیچ ولتاژ کم باید الزامات جدول 1 را برآورده کند.

قیمت دستگاه خم شدن اتوبوس در تاجیکستان

میز 1

دامنه اندازه

قسمت

انحراف از همان شکاف < / دهانه>

انحراف شکاف موازی

0001000

1

1

> 1000

2.5

2.5

دستگاه پردازش باسبار قابل حمل
جدول /

\u0026 nbsp؛ .3 فاصله بین میله اصلی و باسبار شاخه تا زمین باید بیشتر از 25 میلی متر باشد.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 4.4 اجزای الکتریکی موجود در محصول یا سیم بلوک ترمینال نباید از سطح پایه کمتر از 250 میلی متر باشد.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 5. تجهیزات پردازش

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 5.1 نقشه های محصول و استانداردهای فنی را با جزئیات بخوانید ، الزامات نقشه های اصلی سیم کشی (طرح) را بفهمید و قطعات یدکی ، قطعات الکتریکی ، اجزای عمومی ، اتصال دهنده ها و علائم را مطابق نقشه محصول بدست آورید.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 5.2 بررسی کنید که آیا قطعات الکتریکی به دست آمده الزامات نمودار مدار محصول (یا نمودار سیم کشی) را مطابقت می دهند ، و آیا عملکرد اجزای الکتریکی و لوازم جانبی آنها مطابق با الزامات است.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ 5.3 هر قطعه برقی باید دارای گواهی کارخانه و دستورالعمل استفاده ، آن را در شرایط مناسب نگه داشته و آن را در یک کیسه پلاستیکی در کنار اطلاعات فنی قرار داده ، تا بتواند با تجهیزات آن را به سفارش دهنده ارسال کند. .

\u0026 nbsp؛

\u0026 nbsp؛

کد نصب و راه اندازی سوئیچ ولتاژ کم

کد نصب و راه اندازی سوئیچ ولتاژ کم

\u0026 nbsp؛

1 دامنه

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ این کد شرایط مختلفی را برای تهیه فرآیند ، اشکال زدایی مونتاژ و بازرسی از مونتاژ و راه اندازی سوئیچ ولتاژ پایین تصریح می کند.

دستگاه تولید ماشین آلات خم کن بصری مس

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ این کد برای مونتاژ و راه اندازی انواع کلید های ولتاژ کم با ولتاژ AC 1000V DC 1500V و زیر قابل استفاده است.

3 تجهیزات ، ابزارها ، قطعات و مواد مورد نیاز

3.1 تجهیزات

دستگاه حفاری ، جرثقیل

3.2 ابزار

نوار اندازه گیری ، مته برقی ، چرخ زاویه ، چاقوی کاغذ دیواری ، کولیس ، آچار برقی ، پیچ گوشتی با مشخصات مختلف و آچار دستی. \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ ماشین استاندارد. وسیله نقلیه را منتقل کنید

دستگاه ساخته شده بوبار

3.3 قطعات و مواد

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ قطعات کابینت ولتاژ کم ، کشوها ، علائم ، بوبارهای آنالوگ ، ابروها ، گیره های کابل ، تابلوهای عایق و غیره >

3.4 اجزای برقی

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ مدار شکن ، سوئیچ چاقو ، ترانسفورماتور جریان ، کنتاکتور ، رله حرارتی ، رله کنترل (محافظت ، سیگنال) و غیره

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ آمپتور ، ولت متر ، وات ساعت متر ، متر وات ساعت واکنشی ، سوئیچ های مختلف کنترل ، دکمه ها ، سیگنال ها

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ چراغها و غیره

عایق اتوبوس

عایق اتوبوس

دستگاه لمینیت باسبار

در تجهیزات تعویض و کنترل ، به منظور دستیابی به عایق کاری کامل و شرایط کار کامل تجهیزات ، کاهش حوادث اتصال کوتاه خارجی و جلوگیری از شوک الکتریکی و جلوگیری از خزش ناشی از تراکم و آلودگی. از مواد عایق معمولاً در خارج از باریبار برای پوشاندن قسمت در معرض باریك استفاده می شود. محدود روشهای اصلی عبارتند از لوله قابل انعطاف حرارتی (یا لوله قابل جمع شدن هوا) و هواساز شدن اتوبان. باندبار با ولتاژ کم عمدتا از لوله عایق PVC تشکیل شده است.

ماده عایق باریک یک عایق عایق است که پس از آسیب دیدن قابل بازیابی نیست. حتی یک اتفاق بیش از حد ولتاژ ولتاژ ممکن است باعث آسیب دائمی شود. در استفاده طولانی مدت از مواد عایق اتوبوس با شرایط مختلفی از جمله حوادث تخلیه مواجه می شوید و خود مواد عایق به دلیل عوامل مختلفی از قبیل استرس حرارتی ، دما ، شوک مکانیکی و سایر فشارهای انباشته شده در طی مدت طولانی باعث تسریع آن می شوند. دوره زمانی. روند پیر شدن. از نظر عایق ها ، به دلیل تنوع متنوعی ، گرچه برای اندازه گیری خصوصیات مواد عایق بسیاری از شاخص ها وجود دارد ، اما یکنواخت نیستند. این مسئله مشکلات خاصی را در انتخاب و استفاده از مواد عایق به وجود می آورد ، به همین دلیل در حال حاضر سایر خصوصیات مواد عایق مانند استرس گرمایی ، خواص مکانیکی ، تخلیه جزئی و غیره از منظر بین المللی در نظر گرفته نشده است.

در طراحی ساختاری ، استفاده از عایق باریک برای اطمینان از فرکانس توان کارخانه در تست ولتاژ امکان پذیر نیست. از آنجا که هیچ ماده عایق قابل اطمینان که آزمایش ضد پیری را پشت سر گذاشته باشد ، وجود ندارد ، حالت عملیاتی حالت پایداری نیست که تصور شود. پیری و خرابی مواد عایق باعث می شود تجهیزات در حالت خطرناک عایق ضعیف قرار بگیرند. طبق قانون مونتسینجر T = Ae-mt ، جایی که:

T --- عمر مواد عایق (هفته ها)

A ، m --- ضریب تعیین شده توسط مواد عایق ، برای مواد عایق کلاس A ، A = 372 × 104 ، m = 0.368؛

———— دمای کار (C °)

عمر نظری مواد عایق با افزایش دما هر بار t = 10 درجه سانتیگراد تغییر می کند ، عمر آن به نیمی از اصلی کاهش می یابد.

پشتیبانی و رفع اتوبوس

(1) پشتیبانی از نوار اتوبوس باید کاملاً در نظر بگیرد که آیا مقاومت خمشی آن ، الزامات تأثیر نیروی سیستم پیکربندی شده را برآورده می کند یا خیر.

(2) نوار اتوبوس معمولاً با اتصالات فلزی ثابت است و از پیچ ها برای پانچ کردن مستقیم سوراخ ها در نوار اتوبوس استفاده نمی شود.

(3) هنگامی که عایق مورد استفاده برای ثابت کردن باندبار در معرض قدرت الکتریکی بزرگی قرار دارد (مانند زمانی که اوج مقاومت در برابر جریان جریان بیش از 40kA است) ، لازم است تا بررسی شود که آیا مقاومت خمشی عایق مطابق با الزامات سازه ای است یا خیر. طرح.

تأیید اثر نیروی عایق می تواند به شرح زیر باشد:

دستگاه ساخت بوسپار

Fjs≤0.6Fph

Fjs = 1.76KLich2 -2 10-2 / a

در فرمول: Fjs-استرس روی عایق ، کیلوگرم؛

Fph strength مقاومت خم عایق ها ، نمونه های مربوطه قابل بررسی است.

فاصله بین عایق ها (فاصله پشتیبانی بین بوش) (سانتی متر)؛

A — فاصله بین یکدیگر (سانتی متر)؛

مقاومت در برابر اوج با مقاومت در برابر جریان فعلی (KA)

(4) گیره ها و اتصالات ثابت نیز می توانند در برابر نیروهای ناشی از اوج دارای مقاومت در برابر جریان مقاومت کنند.

(5) اتصالات ثابت یا سایر اتصالات پشتی نوار اتوبوس نباید یک مدار مغناطیسی بسته را تشکیل دهد.

دستگاه تولیدکننده ماشین آلات خم باسبار در تاجیکستان

(6) وقتی نوار اتوبوس به صورت افقی باشد ، صفحه فشار بالای صفحه پشتیبان میله اتوبوس باید فاصله ای بین 1-1.5 میلی متر را با نوار اتوبوس حفظ کند ، و هنگامی که نوار اتوبوس در حالت ایستاده است ، صفحه فشار بالا باید شکاف را حفظ کند. از 1.5-2 میلی متر با نوار اتوبوس.

(7) بین میله های اتوبوس چند مستطیل ، باید شکافی نه از ضخامت میله اتوبوس حفظ شود.

(8) تخته سه لا فلزی (به غیر از بستها) در انتهای دیوار بوشر باریک 600A و بالاتر باید از مواد غیر مغناطیسی استفاده کند و بین باندبار و تماس باید یک اتصال فلزی وجود داشته باشد و ضخامت آن تخته سه لا فلزی نباید کمتر از 3 میلی متر باشد وقتی نوار اتوبوس دو یا بیشتر باشد ، خود نوار اتوبوس باید ثابت شود.

(9) تثبیت بین اتصالات بوبری و عایق پست باید صاف و محکم باشد و اتوبوس های پشتیبانی شده از آن نباید در معرض فشارهای اضافی قرار گیرند.

یادداشت هایی در مورد انتخاب اتوبوس

یادداشت هایی در مورد انتخاب اتوبوس

دستگاه برش دستگاه برش خم کن در تاجیکستان

GB311.1-1997 'هماهنگی عایق تجهیزات انتقال و انتقال ولتاژ بالا' تصریح می کند:

هنگامی که درجه حرارت بالاتر از 40 است ، ولتاژ عایق نامی باید با ضریب تصحیح دما Kt = 1 + 0.0033 (T-40) ضرب شود.

کلی: هر افزایش دمای محیط به میزان 3 درجه سانتیگراد ولتاژ آزمایش را 3٪ افزایش می دهد. هنگامی که دمای محیط 1 درجه سانتیگراد افزایش می یابد ، جریان نامی باید 1.8٪ کاهش یابد.

(5) اتوبوس اتصال بین دو بخش اتوبوس بخشی از اتوبوس اصلی است و اتوبوس جدا شده بر روی کارت دستی نیز باید به عنوان بخشی از اتوبوس اصلی در نظر گرفته شود.

دستگاه تاکسی بکسل دستی دستی تاجیکستان

(6) انتخاب مشخصات باسبار پایین باید با تجهیزات اصلی (مؤلفه) که به آن وصل شده مطابقت داشته باشد. اگر TMY60 × 6 باید مطابق با جریان نامی انتخاب شود ، اما عرض صفحه سیم کشی سوئیچ عایق در این تجهیزات کامل 80 و فاصله سوراخ نصب 40 40 40 است. سپس باید TMY80 × 6 انتخاب شود تا اطمینان حاصل شود که می تواند به سوئیچ عایق وصل شود.

(7) فقط درصورتی که ترخیص کالا از گمرک برق نتواند الزامات استانداردهای ملی را برآورده کند ، عرض اتوبوس با این شرط که سطح مقطع بدون تغییر باشد ، کاهش می یابد ، مانند تغییر در ابتدا انتخاب شده TMY80 × 6 به TMY60 × 8.

(8) سعی کنید از ایجاد فاصله هوایی بین دو اتوبوس جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، در کلیدهای اتصالات KYN28-12 / 2500-40 ، برخی از کارخانه های سوئیچ از 2TMY100 × 10 استفاده می کنند ، اما ارتباط بین جعبه تماس داخلی و تماس استاتیک است. دو اتوبوس پایینی بدون شکاف در هم ادغام شده و پس از بیرون کشیدن از جعبه تماس ، با ضخامت باریک جدا می شوند. در حقیقت ، این یک تنگنا است. جریان نامیی از نوار باس پایین در اینجا باید تقریباً به عنوان ظرفیت حمل فعلی TMY100 × 20 محاسبه شود ، که از 10 2 2TMY100 کوچکتر است. در طراحی سازه باید از این فرم دوری کرد.

قیمت دستگاه پردازش اتوبوس در تاجیکستان

(9) هنگامی که جریان نامگذاری شده اتوبوس اصلی بیشتر از 5000A باشد ، استفاده از اتوبوس مستطیل معمولی دیگر نمی تواند الزامات را برآورده کند. در این زمان ، باید استفاده از اشکال خاص مانند بوبری های U شکل O را در نظر بگیریم. اول ، هزینه باریبار را کاهش دهید. دوم ، از تأثیر نیروی قابل اعتماد بوبار اطمینان حاصل کنید. در عین حال ، لازم است در انتخاب اجزای اولیه که مطابق با نوار باریک انتخاب شده مانند غلاف بوبری و بوش دیواری هستند ، در نظر بگیرید و ارتباط آن را با قسمت پایین نوار پایین در نظر بگیرید.

(10) هنگامی که یک نوار اتوبوس با جریان نامی 1500A یا بیشتر از یک جداکننده فلزی از طریق یک غلاف بوشینگ یا بوشبار عبور می کند ، نباید یک مدار مغناطیسی بسته در اطراف آن تشکیل شود. این امر به این دلیل است که جریان الکتریکی می تواند جریان چربی و ریزش هیسترزیس را در ماده رسانا مغناطیسی ایجاد کرده و گرما ایجاد کند. در شرایط عادی ، شکاف جریان گردابی برای قطع مدار مغناطیسی باید روی پارتیشن فلزی که از آن عبور می کند باز شود. هنگامی که جریان نامی بیشتر از 1500A باشد ، باید مواد غیر مغناطیسی مانند صفحات استیل ضد مغناطیسی یا صفحات آلومینیوم سخت در نظر گرفته شوند. به دلیل مقاومت مکانیکی ضعیف صفحه آلومینیوم سخت ، صفحه فولاد ضد زنگ غیر مغناطیسی در اکثر موارد توصیه می شود.

قطعات بصری که نیازی به تأیید تأثیرات حرارتی و الکترودینامیکی باسبار ندارند


قطعات بصری که نیازی به تأیید تأثیرات حرارتی و الکترودینامیکی باسبار ندارند

\u0026 nbsp؛

(1) از فیوز محافظت کرده و به نوار اتوبوس در زیر فیوز متصل شوید (به جز فیوز محدود کننده جریان).

دستگاه پردازش اتوبوس آلمان

(2) Busbar در مدار ترانسفورماتور ولتاژ.

(3) ظرفیت ترانسفورماتور 1250KVA و پایین تر است ، و ولتاژ آن 12KV و زیر است ، به طوری که به دلیل خرابی به باندبار آسیب نرساند. این ماده عمدتاً برای اتوبوس در مکانهای مصرف برق غیر مهم استفاده می شود.

(4) قطعاتی که در معرض اثرات حرارتی و اثرات الکترودینامیکی مانند سیمهای اتصال و آب بندی سیمهای گیرنده های افزایش دهنده قرار ندارند.

5 انتخاب اتوبوس

5.1 انتخاب اتوبوس اصلی

اصل کلی انتخاب اصلی Busbar برآورده کردن نیازهای فعلی دارای امتیاز اصلی قطع کننده مدار ورودی است. بعد از انتخاب نوار اصلی با توجه به جریان نامی ، اثرات حرارتی و الکترودینامیکی را طبق محاسبه قبلی بررسی کنید.

5.2 انتخاب باریبار بعدی

دستگاه خم کنی تاجیکستان

اصل انتخاب نوار باس بعدی تعیین ظرفیت تحمل فعلی میلگرد با توجه به جریان نامی سوئیچ و تجهیزات کنترلی است و در عین حال بررسی کنید که آیا مطابق با الزامات کوتاه مدت سیستم است. مقاومت در برابر جریان اوج و دارای مقاومت در برابر جریان فعلی جریان برق و تجهیزات کنترلی کمترین میزان جریان اصلی تجهیزات اولیه تجهیزات ، معمولاً جریان نامی ترانسفورماتور جریان است.

5.3 نکته ای که باید به آن توجه کنید

(1) مطابق مقررات GB3906-1991 ، حداقل ظرفیت حمل بار باس در وسایل نقلیه و تجهیزات كنترل باید حاشیه 10٪ نسبت به جریان نامی داشته باشد.

(2) در شرایط عادی ، با توجه به اتلاف گرما و افزایش ظرفیت بار برای آینده ، نوار اصلی اتوبوس در نقشه طراحی به طور کلی بزرگتر است. در این زمان ، باید مطابق با نقاشی دقیق ساخته شود ، و مشخصات میله اتوبوس در صورت تمایل قابل کاهش نیست.

(3) تا آنجا که ممکن است یک مدل با عرض اتوبوس بزرگتر برای همان منطقه مقطع انتخاب کنید. اگر می توانید TMY80 × 6 را انتخاب کنید اما نه TMY60 × 8 ، این به طور عمده برای اتلاف گرما مفید است.

(4) هنگامی که دمای محیط کار کلید و تجهیزات کنترل کمی بیشتر از دمای مشخص شده باشد ، لازم است که به طور کامل در نظر بگیرید که آیا ظرفیت حمل فعلی اتوبوس کافی است یا خیر.

دستگاه تاشبستان پانچینگ باسبار

GB311.1-1997 'هماهنگی عایق تجهیزات انتقال و انتقال ولتاژ بالا' تصریح می کند:

هنگامی که درجه حرارت بالاتر از 40 است ، ولتاژ عایق نامی باید با ضریب تصحیح دما Kt = 1 + 0.0033 (T-40) ضرب شود.

کلی: هر افزایش دمای محیط به میزان 3 درجه سانتیگراد ولتاژ آزمایش را 3٪ افزایش می دهد. هنگامی که دمای محیط 1 درجه سانتیگراد افزایش می یابد ، جریان نامی باید 1.8٪ کاهش یابد.

حداکثر مقدار ولتاژ دارای امتیاز کار به زمین ، V

دارای ضریب مقاومت در برابر ولتاژ ، kV

ترخیص کالا از برق ، میلی متر

فاصله خزش ، mm

300

4

3

6.3

600

6

5.5

8.0

1000

8

8

12.5